"155" vahid çağrı mərkəzi

14:30 28-03-2018 | icon 615 | Sosial
"155" vahid çağrı mərkəzi

Azərbaycanda "155" vahid çağrı mərkəzi xidməti istifadəyə verilib.

 

Versus.az xəbər verir ki, bu barədə Trend-ə ölkənin telekommunikasiya bazarındakı mənbə məlumat verib. Mənbə bildirib ki, hazırda xidmət 3 dildə - Azərbaycan, rus və ingilis dillərində vətəndaşlar üçün telefon, internet, poçt və maliyyə xidmətləri göstərir. Mənbə qeyd edib:

 

"Yaxın vaxtlarda Call-mərkəz "109" və "157" məlumat xidmətlərinin nömrələrinin də inteqrasiyasını nəzərdə tutur".

 

Bundan başqa, perspektivdə Call-mərkəzə müştərilərlə iş üzrə mərkəzlərə malik Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin struktur bölmələrinin qoşulması da nəzərdə tutulur.

Qeyd olunur ki, söhbət istənilən strukturun qoşula biləcəyi mərkəzləşdirilmiş sistemin yaradılmasından gedir. Bildirilir ki, vətəndaşların onları maraqlandıran suallara vahid nömrədən cavab ala bilməsi rentabelli olardı. Həmçinin bu təkcə rabitə xidmətləri ilə bağlı deyil, həm də su təchizatı, elektrik təchizatı ilə bağlı ola bilər.

Xəbər lenti

InvestAZ

Ən çox oxunan xəbərlər

Regionda yeni cəbhə AÇILIR?

"YENİ XƏTT"dən mitinq çağırışlarına qarşı BƏYANAT

Tibb elminə həsr olunmuş ömür...

Vətəndaşları işə düzəltmə adı ilə necə aldadırlar?

Ölümün qorxduğu cərrah - Mübariz Əliyev - 65

Böyük alim, sədaqətli ömür gün yoldaşı, qayğıkeş ana...

Xalq artistlərinin möhtəşəm gecəsi

Ermənistanın buqələmun siyasəti

DREAM Fest 2024-ə 100 gün qaldı

Radikalların QRANT SAVAŞI BAŞLAYIR

“İran-İsrail arasındakı müharibə hər an şiddətlənə bilər”

Nura Surinin “Dünyaya qəribəm” klipi

“Həmkarlar”ın üzvü deyilsənsə, heç kim hüquqlarını müdafiə etməyəcək”

İncəsənətimizin RAMİZİ…

Məişət zorakılığından zərər çəkmiş şəxslərlə bağlı