Faydalıdır, yoxsa zərərli?

09:43 12-10-2021 | icon 109 | Sağlamlıq
Faydalıdır, yoxsa zərərli?

Mütəxəssis xurma haqqında xəbərdarlıq edib

 

Vitaminlərlə zəngin xurma pəhriz xüsusiyyətlərinə malik olmasına baxmayaraq, onu çox yemək təhlükəlidir.

 

Bu barədə rusiyalı endokrinoloq-dietoloq Ulyana Rumyantseva xəbərdarlıq edib.

 

“Xurmanın kalori miqdarı 100 qramda cəmi 50-55 kilokaloridir. Giləmeyvə yod, dəmir, maqnezium, kalium, kalsium, fosfor, manqan və A, E, C, B qrupu vitaminləri, beta-karoten və pektinlər kimi mikroelementlərlə zəngindir.

 

Buna əsaslansaq, aydın olur ki, bu giləmeyvənin müntəzəm istifadəsi qalxanvari vəzin işinə faydalı təsir göstərir, qan təzyiqini aşağı salmağa, mərkəzi sinir sistemini tənzimləməyə, əzələləri rahatlamağa və damar spazmını azaltmağa, xolesterolu aşağı salmağa, görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırmağa kömək edir, qəbizliyin qarşısını alır və ümumiyyətlə bağırsaq hərəkətliliyini və həzm fermentlərinin ifrazını yaxşılaşdırır, eyni zamanda az miqdarda meyvə turşusu ehtiva etdiyi üçün mədə-bağırsaq xəstəliklərini yüksək turşuluqla gücləndirmir, yüngül sidikqovucu təsir göstərir, şişkinliyi azaldır”, - deyə Rumyantseva xurmanın faydalı xüsusiyyətlərini sadalayıb.

 

Bununla belə, həkim bu meyvənin çox miqdarda istehlakının mədə pozulmasına səbəb ola biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. Onun sözlərinə görə, buna səbəb giləmeyvənin əsasən qabığında ehtiva etdiyi tanendir, bu maddə mədədə şişkinlik, meteorizm, ağrı və qəbizlik yaradır.

 

“Şəkərli diabet xəstələri, həmçinin hemoroid, qəbizlik və ishaldan əziyyət çəkən insanlar onu yeməkdən çəkinməlidirlər”, - deyən mütəxəssis, gündə orta hesabla bir xurma yeməyi tövsiyə edir.

 

“Mədə bağırsaq xəstəliklərindən əziyyət çəkənlər onu qabıqdan təmizləyib yeməli, çiy halda digər qidalarla istehlak etməməlidir. Yaxşı olar ki, yeməkdən 1,5-2 saat ya əvvəl, ya da sonra istehlak edilsin. Termik işlənmiş (bişmiş) xurma ət və quş əti ilə hazırlanan yeməklərə əlavə edildikdə həzm sisteminə o qədər də zərərli təsir göstərmir. Xurma ayrı bir yemək - desert kimi digər meyvələrlə, həmçinin tərəvəz, qoz -fındıq və pendirlərlə salatlarda birləşdirilə bilər”, - deyə həkim sözlərini yekunlaşdırıb.

 

Xəbər lenti

InvestAZ

Ən çox oxunan xəbərlər

Xanım siyasətçidən “avtobus müxalifəti” deyənlərə TUTARLI CAVAB

"Bunun fonunda İranın Azərbaycana “xox” gəlməsi mənasız görünür" - MÜSAHİBƏ

"O əldəqayırma deputat gedib işi ilə məşğul olsun"

Partiya sədri mer postuna İDDİALIDIR

Söz atdı, cavabını da aldı

"Bu agentura şəbəkələri ifşa olunmalıdır"

Morton nevroması daha çox qadınlara qənim kəsilib

Daha bir qadağa qüvvəyə mindi

Prezidentin çıxışındakı ÖNƏMLİ MESAJ

Hüquq müdafiəçisi beynəlxalq təşkilatları QINADI

İran yeni, çox böyük təlimlərə BAŞLADI

Ərdoğan Baydenlə Qarabağı müzakirə edəcək

Uşaq bağçasının müdiri barəsində cinayət işi başlandı

Dünya çempionatına gedəcək samboçular bilindi

Toy qaydaları POZULDU