“Azəriqaz” İB ilə bağlı sorğunun nəticələri “Açıq qapı”da
Abonentlərə göstərilən xidmətin qiymətləndirilməsi və müştəri məmnunluğunun yoxlanılması məqsədi ilə “QBS Consulting” MMC tərəfindən 2000 abonent arasında sorğu keçirilib.
“Azəriqaz” İB-dən Versus.az-a verilən məlumata görə Birliyin “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərindəki xidmətləri, eləcə də 104/185 Çağrı mərkəzinin və Qəza xidmətinin əməkdaşlarının fəaliyyəti barədə abonentlər arasında sorğu aparan “QBS Consulting” MMC son olaraq “Azəriqaz” İB-nin ümumi fəaliyyəti, yenilikləri, elan və bildirişləri necə əldə etmələri ilə bağlı sorğu keçirib.
Respondentlərin ümumi düşüncələrinin öyrənildiyi sorğuda rəyi soruşulanların 63 %-i ümumilikdə Birliyin fəaliyyətini yaxşı qiymətləndirib. 23%-inin münasibəti orta, 8%-nin isə pis olub. Sorğunun nəticələri barədə göstərilən diaqramlardan daha ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz.
Versus.az
Xəbər lenti
Yol kənarındakı qanunsuz tikililər sökülüb
Qanunsuz tikintilərlə bağlı müvafiq tədbirlər davam edir