Ürəkbulanma dərmanları insulta səbəb ola bilər

09:22 25-03-2022 | icon 744 | Sağlamlıq
Ürəkbulanma dərmanları insulta səbəb ola bilər

Bordo Universiteti Xəstəxanası mütəxəssisləri tərəfindən aparılan son araşdırmaya görə, ürəkbulanma əleyhinə dərmanlar insult riskini artıra bilər.

 

Alimlər işemik insult və qusma əleyhinə dərmanlar arasındakı əlaqəni araşdırıblar. Sonuncular tez-tez miqren, radiasiya və kimya terapiyası nəticəsində yaranan ürəkbulanma və qusmanı aradan qaldırmaq üçün təyin edilir.

 

Tədqiqat zamanı məlum olub ki, ilk dəfə qusmaya qarşı dərmanlar içən insanların insult keçirmə ehtimalı üç dəfə artıb. Özü də ən yüksək risk kişilərdə qeyd alınıb (3,59 dəfə çox).

Xəbər lenti

InvestAZ

Ən çox oxunan xəbərlər

“Əgər bu bizim milli maraqlarımıza təsir edəcəksə…”

Brilliantdan yeni layihənin ANONSU

Dördüncü "Yüksəliş" müsabiəsinin FİNALÇILARI

COP29 viza müraciət sistemi AKTİVLƏŞDİRİLİB

İki universitetə yataqxana TİKİLƏCƏK

Rusiyada təyyarə QƏZASI

“Bu, üçtərəfli görüşün anlamını bir daha dünyaya bəyan etdi”

Xalq artisti “İnklüziv ayı” layihəsinin bağlanış mərasimində

İtmiş dünya

“İrəvan” futbol komandası bütün yarışlardan KƏNARLAŞDIRILIB

Sarı və narıncı XƏBƏRDARLIĞI

Elxan Şahinoğlu imzatoplama kampaniyasına BAŞLAYIB

İctimai nəqliyyatda tələbələr üçün GÜZƏŞT

Tovuz döyüşlərindən 4 il ÖTÜR

Ermənilərin mənimsədiyi “Qarabağ” Yutubdan SİLİNDİ