Avqustun 15-də “Tarix, dil və ədəbiyyatımızın tədrisinə dair yeni metodologiyaya münasibət” mövzusunda keçirilən konfransda konfrans iştirakçıları Bəyanat yayıb.
Versus.Az xəbər verir ki, Bəyanatda deyilir:
"Ali məktəblərdə “Azərbaycan tarixi” fənninin adını dəyişdirib “Azərbaycanın müasir dövlətçilik tarixi” qoyulması, saatının azaldılması, yalnız müasir dövr tarixi ilə məhdudlaşdırılması ölkə ictimaiyyətində ciddi narahatlıq doğurmuşdur. Ziyalıların həyəcanı sosial şəbəkələrdə geniş ifadəsini tapmış, bu barədə dövlət başçısına müraciət də ünvanlanmışdı. Bu məsələnin Azərbaycan dövlətçiliyinin maraqları yönündə həllini tapacağı Təhsil Nazirliyindən gözlənildiyi halda, nazirlikdən ayrı-ayrı ixtisaslar üzrə göndərilmiş yeni tədris planlarında yalnız fənnin adı əvvəlki kimi saxlanılıb, saatı azaldılmış variantda (qeyd edək ki, “Azərbaycan tarixi” fənninin saatları son illərdə tarix ixtisası üzrə 315 saatdan 210 saata qədər, qeyri-tarix ixtisaslarında 120 saatdan 90, sonra 75, indi isə 60 saata qədər azaldılıbdır) göstərilməklə, bu fənnin “Azərbaycanın müasir dövlətçilik ənənələrinin yaranmasını, mərhələlərini, formalaşmasını və inkişafını öyrən”diyi bildirilir. “Azərbaycan tarixi” fənninin belə şərhlə təqdim edilməsi Azərbaycanın qədim tarixini, dövlətçilik irsini inkara bərabərdir. Elə bu annotasiyanın yayılması kifayətdir ki, dövlətçiliyimizə qəsd, torpaqlarımıza təcavüz edənlər öz rəsmi sənədimizlə tariximizin də, dövlətçiliyimizin də müasir olduğunu etiraf etdiyimizi təbliğat vasitəsinə çevirsinlər.
Vətən tarixinin tələbə gənclər tərəfindən ali məktəblərdə təqdim edilən səviyyədə öyrənilməsi strateji anlamda böyük yanlışlıq, fəsadları milli maraqlarımıza ciddi zərər vuracaq məsuliyyətsizlikdir. Müstəqilliyimizin bərpasının 30-cu ili ərəfəsində, xüsusilə də müharibə şəraitində Azərbaycanın ərazi bütövlüyünün təmin edilməsi başlıca hədəfimiz olduğu bir dövrdə, milli ruhda böyüyən, Vətən tarixini dərindən bilən nəsillərə ehtiyac olduğu bir vaxtda “Azərbaycan tarixi” fənninin əhəmiyyəti olduqca böyükdür. Dövlət başçısı cənab İlham Əliyevin tarixi irsimizlə bağlı, qədim və orta əsr abidələri, xəritələri ətrafında mülahizələri, gənclərimizin tarixi bilgilərə dərindən yiyələnmək haqqında tövsiyələri “Azərbaycan tarixi” fənninin daha keyfiyyətli tədrisinə çağırış kimi qəbul edilməli, dərs saatları təminatlı sayda artırılmalıdır.
Vətən tarixini bilmək vətəndaşın tarixi yaddaşa, varislik düşüncəsinə, torpaq sevgisinə, yurd təəssübkeşliyinə malik olması deməkdir. Milli şüur, mili mənlik hissləri məhz tarix, xüsusən də Vətən tarixi dərslərində formalaşır.
“Azərbaycan tarixi” fənninin tədrisi ilə bağlı yaranmış olduqca gərgin vəziyyətin aradan qaldırılması yönündə Təhsil nazirliyinin dövlətçiliyimizin mənafeyini ali tutaraq prinsipial mövqe nümayiş etdirəcəyinə inanaraq qısa müddətdə tədris planlarında müvafiq dəyişiklik ediləcəyinə ümid edirik.
Vətən tarixinin tədrisi ümumxalq, ümumdövlət mənafeli məsələdir, milli təhlükəsizliyimizin təminat sütunlarındandır. Bu məsələdə dünya azərbaycanlılarının həmrəyliyinə güvənərək təhsil sistemimizin çağdaş texnologiyalarla formalaşdırılması prosesində milli varlığımızı səciyyələndirən Dil, Tarix, Ədəbiyyat fənlərinin tədrisinə sayğı və qayğı ilə yanaşılmasını tələb edirik".
Elmira Muradəliyeva tarix elmləri doktoru, professor
Havva Məmmədova, tarix elmləri doktoru, professor
Xeyirbəy Qasımov, tarix elmləri doktoru, dosent
Xəqani Məmmədov, tarix elmləri doktoru, professor
Sevda Süleymanova, tarix elmləri doktoru, professor
Zabil Bayramlı, tarix elmləri doktoru, professor
Alı Balayev, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Almaz Cavadova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Araz Şamilov, "Tariximizə Sahib Çıxaq" tarixi araşdırmalar və maarifləndirmə İctimai Birliyinin sədri
Arzu Məmmədova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Bayram Quliyev, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Bəxtiyar Həsənov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Bəymirzə Şabiyev, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Boran Əziz, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Çingiz Məmmədov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Dilavər Əzimli, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Elman Mirzəyev, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Elmira Süleymanova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Elvira Lətifova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Ərrəhman Əhmədov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Ərşad Həsənov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Faiq Ələkbərov,fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Fərəh Hüseyn, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Fərhad Cabbarov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Firdovsiyyə Əhmədova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Habil Həsənov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Hacı Həsənov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
İradə Qasımova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Lalə Əliyeva, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Məhəmməd Cəbrayılov. fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Mübariz Ağalarlı, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Müzəffər İsayev, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Naibə Əhmədova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Nurlan Nəsirov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Rabil Süleymanlı, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Ramin Əlizadə, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Rəna Bayramova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Rəsul Hüseynli, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Samir Baxşəliyev, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Sevinc Ruintən, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Şahlar Şərifov, ilahiyyat üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Şapi Yagizarov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Ülviyyə İbrahimova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Vurğun Məmmədov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Yunis Nəsibov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Zakir Kərimov, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Zəhra İslamova, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Cəfər Xanəliyev, baş müəllim (ADPU)
Əminə Şirinova, baş müəllim (BDU)
İsaməddin Musayev, baş müəllim (ADPU)
Qələndər Muxtarlı, baş müəllim
Nurlana Cavanşir, baş müəllim (BDU)
Paşa Həsənli, elmi işçi
Samirə Ramazanova, baş müəllim (ADPU)
Səba Hüseynova, baş müəllim (ADPU)
Səlimə Quliyeva, müəllim (BDU)