Üç xəbər telekanalının fəaliyyəti DAYANDIRILDI

11:26 03-04-2024 | icon 171 | Dünya
Üç xəbər telekanalının fəaliyyəti DAYANDIRILDI

Sudan hökuməti xəbər yayımında peşəkar standartların və şəffaflığın olmadığını əsas gətirərək, “Al Arabiya News”, “Al Hadath TV” və “Sky News Arabia” telekanallarının ölkə daxilindəki fəaliyyətini dayandırıb.

 

Versus.az xarici KİV-ə istinadla xəbər verir ki, informasiya naziri Qraham Abdel-Qadir həmin üç telekanalların fəaliyyətinin dərhal dayandırılması barədə göstəriş verib. O, qərarın Sudan vətəndaşlarının maraqlarını və dəyərlərini qorumaq üçün verildiyini vurğulayıb.

 

Martın 29-da “Sky News Arabia” telekanalı İŞİD qruplaşması üzvlərinin Sudan Silahlı Qüvvələri ilə birlikdə döyüşlərdə iştirak etdiyinə dair video-reportaj yayımlayıb. Bu məlumat Sudan hökuməti tərəfindən təkzib edilib, Xarici İşlər Nazirliyi isə onu “qeyri-peşəkar və qərəzli” adlandırıb.

 

Xatırladaq ki, 2023-cü il aprelindən Sudanda ordu ilə çevik qüvvələr arasında şiddətli toqquşmalar davam edir. BMT-nin Humanitar Məsələlərin Koordinasiya Ofisinin son hesabatına görə, münaqişə 6,3 milyona yaxın insanın məcburi köçkünə çevrilməsinə səbəb olub. Həmçinin toqquşmalar nəticəsində təxminən 13,9 min nəfərin öldüyü bildirilir.

Xəbər lenti

InvestAZ

Ən çox oxunan xəbərlər

“İran guya Azərbaycandan təhlükə gözləyirmiş kimi aranı qarışdırır”

Əsən Ana əlləri

Laçınlılardan atəşkəsin pozulmasına REAKSİYA

“İranın bu təhdidləri yeni deyil”

“Azərbaycan və İsrailin müvafiq qurumları kifayət qədər hazırlıqlıdır”

“Amerika ilə Fransa Rusiya ilə gizli danışıqlara gedəcək”

Namiq Qaraçuxurlu konsert turuna BAŞLAYIR

Laçında mövqelərimiz atəşə TUTULDU

Avtomatı gözübağlı söküb-yığan məktəbli qız

İran XİN Brüssel görüşünə münasibət bildirib

67 illik dillərdə dastan sevgi hekayəsi

Ceki Çanın kəskin qocalmasının SƏBƏBİ

“Qızıl top” üçün mübarizə aparan oyunçuların yenilənmiş reytinqi

“Ludus”un təsisçisi Bakıda

Bu ilin ilk Günəş tutulması başa çatıb