Mağazaların müştəriləri aldatma üsulları

09:08 28-11-2023 | icon 454 | İqtisadiyyat
Mağazaların müştəriləri aldatma üsulları

Fırıldaqçılıq, yoxsa marketinq hiyləsi?

 

Hazırda bir çox mağazalarda “endirim” adı ilə insanları aldatmağa çalışırlar.

 

“Birini al, birini hədiyyə apar”. “İkisini alana üçüncüsü 50 faiz endirimlə verilir”.

 

Gün ərzində bu və bunun kimi yüzlərlə reklam lövhələrinə rast gəlirik. İstər mağazaların qarşısında, istərsə də sosial şəbəkələrdə belə yazılar kifayət qədərdir.

 

Ekspertlərin fikrincə, bu yolla müştəri cəlb etmək və satışları artırmaq mümkündür. Lakin bu, sahibkarlara qısamüddətli gəlirlər gətirsə də, mağazalar uzun müddətdə iqtisadi rəqabətə tab gətirməyərək fəaliyyətlərini dayandırırlar.

 

Qeyd edilib ki, bu yolla müştərini aldatmaq inzibati məsuliyyəti özündə ehtiva edir.

 

Məsələ ilə bağlı Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov bildirib ki, bütün endirim kampaniyalarının mahiyyəti müştərini qapıdan içəri salmaqdır:

 

“Bütün dünyada belədir. Bu zaman istehlakçı hüquqlarının pozulması da baş verir”.

 

Məlumat üçün qeyd edək ki, bu cür fırıldaqçılıqla qarşılaşan insanlar rəsmi olaraq İqtisadiyyat Nazirliyinə və ya Azad İstehlakçılar Birliyinə müraciət edə bilərlər.

 

Ətraflı Baku TV-nin süjetində:

 

Xəbər lenti

InvestAZ

Ən çox oxunan xəbərlər

Osqud-Şlyatter xəstəliyindən əziyyət çəkənlərin DİQQƏTİNƏ

Xocalı soyqırımı dünya müstəvisində anılmadıqca…

İrəvandakı aksiya sifarişçisinin Moskva EHTİMALI

Makronun ermənilərə vurduğu “etnik təmizləməyə məruz qalan” ETİKETİ

İcra hakimiyyətində KORRUPSİYA ƏMƏLİYYATI

Qəbiristanlıqlarda hansı dəyişikliklər olacaq?

Xocalı soyqırımından bəhs edən yeni SAYT

Quba və Qusar sakinlərinə ŞAD XƏBƏR

Doktorantura təhsilində YENİLİK

Qayıdış zamanı ailə tərkibi diqqətə alınacaqmı?

Yeni istifadəyə verilmiş iki bağçaya elektron qeydiyyat başlanıb

Ölü qadın meyitxanada dirildi

13 yaşlı oğluna cinsi zorakılıq edib?

Referendum GÖZLƏNTİSİ

Dohada musiqiçilərimizin möhtəşəm KONSERTİ