Mağazaların müştəriləri aldatma üsulları

09:08 28-11-2023 | icon 514 | İqtisadiyyat
Mağazaların müştəriləri aldatma üsulları

Fırıldaqçılıq, yoxsa marketinq hiyləsi?

 

Hazırda bir çox mağazalarda “endirim” adı ilə insanları aldatmağa çalışırlar.

 

“Birini al, birini hədiyyə apar”. “İkisini alana üçüncüsü 50 faiz endirimlə verilir”.

 

Gün ərzində bu və bunun kimi yüzlərlə reklam lövhələrinə rast gəlirik. İstər mağazaların qarşısında, istərsə də sosial şəbəkələrdə belə yazılar kifayət qədərdir.

 

Ekspertlərin fikrincə, bu yolla müştəri cəlb etmək və satışları artırmaq mümkündür. Lakin bu, sahibkarlara qısamüddətli gəlirlər gətirsə də, mağazalar uzun müddətdə iqtisadi rəqabətə tab gətirməyərək fəaliyyətlərini dayandırırlar.

 

Qeyd edilib ki, bu yolla müştərini aldatmaq inzibati məsuliyyəti özündə ehtiva edir.

 

Məsələ ilə bağlı Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov bildirib ki, bütün endirim kampaniyalarının mahiyyəti müştərini qapıdan içəri salmaqdır:

 

“Bütün dünyada belədir. Bu zaman istehlakçı hüquqlarının pozulması da baş verir”.

 

Məlumat üçün qeyd edək ki, bu cür fırıldaqçılıqla qarşılaşan insanlar rəsmi olaraq İqtisadiyyat Nazirliyinə və ya Azad İstehlakçılar Birliyinə müraciət edə bilərlər.

 

Ətraflı Baku TV-nin süjetində:

 

Xəbər lenti

InvestAZ

Ən çox oxunan xəbərlər

“İravan bilməlidir ki, bu həll edilmədən sülhdən söz gedə bilməz”

“Şuşa Qlobal Media Forumu bütün dünyanın maraqlarına xidmət edir”

Siyasi ŞÜURSUZLUQ

Jurnalistimiz təltif edildi

Beynəlxalq tədbirlərə dəvətlər sıradan dəvət deyil

“Milyardalarla dollar sərmayənin yatırılması ümumi gücümüzü artıracaq”

Ermənistan sərhəddə TƏXRİBAT TÖRƏTDİ

Erməni ordusuna Kəlbəcər ƏMRİ

Bir çoxunun xəbəri olmayan xəstəlik – ÖPÜŞ XƏSTƏLİYİ

AZAL-dan Naxçıvana uçuşla bağlı YENİLİK

Milli Mətbuatımızın qət etdiyi 149 illik TARİXİ YOL

Mindən çox vətəndaş deputat olmaq istəyir

Bu gün Milli Mətbuat Günüdür

DİN Xalq artistinin adı hallanan hadisəni ARAŞDIRIR

Deputatlığa namizədliyi qeydə alınanların SAYI