Mağazaların müştəriləri aldatma üsulları

09:08 28-11-2023 | icon 480 | İqtisadiyyat
Mağazaların müştəriləri aldatma üsulları

Fırıldaqçılıq, yoxsa marketinq hiyləsi?

 

Hazırda bir çox mağazalarda “endirim” adı ilə insanları aldatmağa çalışırlar.

 

“Birini al, birini hədiyyə apar”. “İkisini alana üçüncüsü 50 faiz endirimlə verilir”.

 

Gün ərzində bu və bunun kimi yüzlərlə reklam lövhələrinə rast gəlirik. İstər mağazaların qarşısında, istərsə də sosial şəbəkələrdə belə yazılar kifayət qədərdir.

 

Ekspertlərin fikrincə, bu yolla müştəri cəlb etmək və satışları artırmaq mümkündür. Lakin bu, sahibkarlara qısamüddətli gəlirlər gətirsə də, mağazalar uzun müddətdə iqtisadi rəqabətə tab gətirməyərək fəaliyyətlərini dayandırırlar.

 

Qeyd edilib ki, bu yolla müştərini aldatmaq inzibati məsuliyyəti özündə ehtiva edir.

 

Məsələ ilə bağlı Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov bildirib ki, bütün endirim kampaniyalarının mahiyyəti müştərini qapıdan içəri salmaqdır:

 

“Bütün dünyada belədir. Bu zaman istehlakçı hüquqlarının pozulması da baş verir”.

 

Məlumat üçün qeyd edək ki, bu cür fırıldaqçılıqla qarşılaşan insanlar rəsmi olaraq İqtisadiyyat Nazirliyinə və ya Azad İstehlakçılar Birliyinə müraciət edə bilərlər.

 

Ətraflı Baku TV-nin süjetində:

 

Xəbər lenti

InvestAZ

Ən çox oxunan xəbərlər

Ənvər Sadıqov - 58

Deputatın “Başkənd” iddiası ciddi qınağa səbəb oldu

İltihab xəstəliklərində nələri nəzərə almaq lazımdır?

"Almaniyaya səfər məhsuldar keçdi"

Azərbaycanda 1 May Bayramı keçirilə bilər?

Rektor yubiley medalı ilə təltif edildi

82 minə yaxın uşaq avtomatik olaraq 1-ci sinfə yerləşdirilib

Qarabağ Universitetinin yataqxanası ödənişli olacaq?

“For Azerbaijan”ın qrant müsabiqəsinin NƏTİCƏLƏRİ

Məhkəmədən Anar Məmmədli barədə QƏRAR

Manyak ƏLƏ KEÇDİ

Sakinlərin NƏZƏRİNƏ

MHB-nin Göyçay rayon təşkilatı təsis olundu

VI Ümumdünya Mədəniyyətlərarası Dialoq Forumuna START

Tibbi arayışlar elektron formaya KEÇDİ